4 wyniki
Książka
W koszyku
Marketing : analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola / Philip Kotler ; [tł. z ang.]. - Wyd 6. - Warszawa : Gebethner & Ska, ca. 1994. - XXX, 743 .[1]s. : rys., wykr. ; 27 cm.
"(...) Można uznać podręcznik Philipa Kotlera za dzieło klasyczne, nadal równocześnie aktualne, będące podstawową pracą z zakresu marketingu. Dobrze się więc stało, że poglądy autora będzie można poznać w języku polskim. (...) Autor nie tworzy teorii marketingu. W pełni uznaje jego interdyscyplinarność, osadzając go silnie w ekonomii, zarządzaniu, dyscyplinach behawioralnych i tych, z których czerpie metody i techniki badań marketingowych. Pozwala to na dostosowanie marketingu do zmieniających się warunków funkcjonowania przedsiębiorstwa, widzieć wprawdzie funkcję marketingową organizacji jako wiodącą, ale równocześnie nie pomijając pozostałych. Dlatego też, w podręczniku uwzględnia się zależności zachodzące w przedsiębiorstwie oraz ich wpływ na podsystem marketingu. (...) Książka dostarcza wiedzy o marketingu "martwym", ale "żywym", zmieniającym się wraz z warunkami otoczenia. Sądzę, że w dużej mierze to zadecydowało o powodzeniu podręcznika. Jest on "praktyczny" i dostarcza podstaw do myślenia i działania marketingowego. (...)" (prof. Jerzy Dietl - z przedmowy do wydania polskiego)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Cieniawa
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
"(...) Można uznać podręcznik Philipa Kotlera za dzieło klasyczne, nadal równocześnie aktualne, będące podstawową pracą z zakresu marketingu. Dobrze się więc stało, że poglądy autora będzie można poznać w języku polskim. (...) Autor nie tworzy teorii marketingu. W pełni uznaje jego interdyscyplinarność, osadzając go silnie w ekonomii, zarządzaniu, dyscyplinach behawioralnych i tych, z których czerpie metody i techniki badań marketingowych. Pozwala to na dostosowanie marketingu do zmieniających się warunków funkcjonowania przedsiębiorstwa, widzieć wprawdzie funkcję marketingową organizacji jako wiodącą, ale równocześnie nie pomijając pozostałych. Dlatego też, w podręczniku uwzględnia się zależności zachodzące w przedsiębiorstwie oraz ich wpływ na podsystem marketingu. (...) Książka dostarcza wiedzy o marketingu "martwym", ale "żywym", zmieniającym się wraz z warunkami otoczenia. Sądzę, że w dużej mierze to zadecydowało o powodzeniu podręcznika. Jest on "praktyczny" i dostarcza podstaw do myślenia i działania marketingowego. (...)" (prof. Jerzy Dietl - z przedmowy do wydania polskiego)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Stróże - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Gródek
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Podstawy Zarządzania)
Gdzie powinniśmy konkurować? Na których rynkach oraz w jakich segmentach należałoby skoncentrować nasze wysiłki?, jakimi produktami powinniśmy konkurować?, w jaki sposób zdołamy osiągnąć trwałą przewagę konkurencyjną?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Ptaszkowa
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej